Regulamin i warunki użytkowania

Strona internetowa MeiMall.pl, znana jako MEIMALL, jest własnością SC MEIMALL SRL, J40/9822/2009 i CUI RO26056889. Adres: Str. Teleajen 33, sektor 2, Bukareszt, Rumunia.

  • Warunki dostawy

    Produkty zamówione na MeiMall.pl są dostarczane wyłącznie przez szybką usługę kurierską. Termin dostawy wynosi 2-4 dni robocze od momentu złożenia zamówienia pod adres wskazany na karcie zamówienia. Opóźnienia mogą wystąpić z różnych powodów, takich jak święta państwowe, niekorzystne warunki pogodowe, problemy techniczne niezależne od firmy itp. Jeśli termin dostawy produktów zostanie przedłużony, zostanie to ogłoszone na stronie internetowej i we wszystkich mediach społecznościowych. Zamówienia złożone w piątek po godzinie 15:00 zostaną przetworzone dopiero w poniedziałek rano w następnym tygodniu. Ze względu na harmonogramy firm kurierskich, nie ma dostaw w weekendy. Dostawa odbywa się tylko w dni robocze, od poniedziałku do piątku. Przed odbiorem paczki kurier skontaktuje się z Państwem telefonicznie i potwierdzi obecność pod wskazanym adresem dostawy.

  • Metody płatności:

    Karta bankowa online za pośrednictwem EuPlatesc (Visa / Maestro / Mastercard).

    Jeśli wybrali Państwo opcję "Płatność kartą bankową online", należy wypełnić formularz z danymi karty na bezpiecznej stronie procesora płatności.

    - Płatności kartami kredytowymi / debetowymi z logo Visa i MasterCard (Visa / Visa Electron i MasterCard / Maestro) są przetwarzane za pomocą systemu "3-D Secure", opracowanego przez organizacje zapewniające takie samo bezpieczeństwo transakcji internetowych, jak przy bankomatach lub w środowisku handlowym.

    - "3-D Secure" w pierwszej kolejności zapewnia, że ​​żadne informacje o Państwa karcie nie są przesyłane ani przechowywane na serwerach sklepu lub procesora płatności, podczas gdy te dane są wprowadzane bezpośrednio do systemu Visa lub MasterCard.

    Warto wiedzieć! - Przy płatności kartą bankową nie są pobierane prowizje!

  • Zwrot produktów:

    Jeśli chcą Państwo zwrócić zakupione produkty, MEIMALL zapewnia termin zwrotu wynoszący 14 dni od daty zakupu. Koszty zwrotu produktów pokrywa klient. Jeśli życzą sobie Państwo, aby zwrot został zorganizowany przez sprzedawcę, koszty wysyłki zostaną odjęte od wartości produktów (jak opisano w sekcji "Dostawa i zwroty"). Jeśli otrzymają Państwo produkt z wadą lub niewłaściwy produkt, nie ponoszą Państwo kosztów przesyłki, a zwrot zostanie zorganizowany przez MEIMALL.

    Aby skorzystać z prawa do jednostronnego rozwiązania umowy, prosimy o kontakt mailowy na adres office@MeiMall.pl

    Jeśli chcą Państwo wymienić produkt na inny kolor / rozmiar / model, prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy na adres office@MeiMall.pl, podając jasno numer zamówienia, swoje imię i produkt, który chcieliby Państwo wymienić. Wymiana produktów jest możliwa tylko w ramach dostępności magazynowej. Jeśli wybrany model nie jest już dostępny, mogą Państwo wybrać innego, dopłacając różnicę w cenie. Produkt, który chcą Państwo wymienić, powinni Państwo odesłać kurierem na adres: str.Drumul Garii nr 21-22, Dobroesti, Ilfov, Rumunia.

    Nie przyjmujemy żadnych produktów, które są noszone lub uszkodzone. Zaleca się, aby na produkcie znajdowały się wszystkie oryginalne metki i opakowanie. Jeśli to możliwe, prosimy o użycie opakowania ochronnego do wysyłki produktów. Nie przyjmujemy produktów, które są porysowane, uszkodzone, niekompletne lub pozbawione akcesoriów. Jeśli nie chcą Państwo wymieniać produktu, zwracamy wartość zwróconego produktu na konto IBAN, które podali Państwo w formularzu zwrotu. Termin zwrotu pieniędzy za zwrócony produkt wynosi maksymalnie 14 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia zwróconego produktu na powyższy adres.

    OSTRZEŻENIE! Pieniądze nie są przesyłane kurierem.

    Zastrzegamy sobie prawo do nieuwzględnienia zamówień fizycznych lub prawnych osób, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy tego roku dokonały więcej niż 3 zwroty.

  • Gwarancja na produkt

    MEIMALL oferuje gwarancję 30-dniową. Aby skorzystać z gwarancji, konieczne jest przedstawienie produktu w oryginalnym opakowaniu z załączonym dowodem zakupu. Gwarancja obejmuje wady, które nie mogą być przypisane konsumentowi, pod warunkiem zachowania zaleceń dotyczących użytkowania i konserwacji. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt z zespołem sklepu internetowego pod adresem office@MeiMall.pl

    Prosimy o zachowanie faktury jako dowodu zakupu produktu.

  • Prywatność danych

    MEIMALL gwarantuje poufność danych klientów. Dane te, przekazywane podczas zakładania konta na stronie internetowej, będą wykorzystywane wyłącznie do celów, dla których zostały żądane (marketing produktów) i produkcji promocji, akcji, korzyści i wiadomości MEIMALL.

    Zalecamy zachowanie poufności swoich danych logowania i nie ujawnianie ich nikomu. MEIMALL nie ponosi odpowiedzialności, jeśli inna osoba wprowadzi hasło i nieuprawnionie uzyska dostęp do konta. MEIMALL nie ponosi odpowiedzialności, jeśli dane osobowe zostaną zmienione lub skradzione przez nieuprawnione osoby. Nieuprawniony dostęp do strony, treści, zdjęć, danych osobowych lub serwera uważa się za oszustwo. Będą go badali właściwi organi. Nazw handlowych, sklepu internetowego i produktów Mei nie można kojarzyć z niczym, co mogłoby być sprzeczne z pozycją lub interesami MEIMALL.

    Strona internetowa MeiMall jest dostępna w celach osobistych. Strona nie może być używana do innych celów i nie można jej kopiować w całości lub w części.

  • Postanowienia końcowe

    Ewentualne spory między MEIMALL a klientem zostaną rozstrzygnięte drogą porozumienia. Jeśli to niemożliwe, do rozstrzygnięcia sporu będą miały zastosowanie przepisy prawne i sądy. Sklep internetowy MEIMALL można skontaktować pod numerem TELEFONU +4031.433.54.00 oraz pod adresem e-mailowym office@MeiMall.pl