PROCEDURA ZWROTU
Kroki, które musisz podjąć, to:
1. Wypełnij formularz zwrotu lub wyślij e-mail na adres office@meimall.pl
2. W celu wymiany produktu wyślij odpowiednio zapakowany pakiet, a gdy dotrze do nas, przejrzeć go i wyślemy Ci odpowiednią wielkość/model (w ramach dostępności magazynowej). Prosimy o dołączenie do przesyłki, którą oddajesz kurierowi, notatki z numerem telefonu/numerem zamówienia, aby pomóc nam zidentyfikować zwrot.
3. Przesyłka musi być właściwie zapakowana, aby zapobiec uszkodzeniu produktu lub jego opakowania.
NIEPRAWIDŁOWO ZAPAKOWANE PACZKI BĘDĄ ODRZUCANE!!
Koszty dostawy:
- Kurier - dostawa na terenie całego kraju, 2-4 dni robocze po potwierdzeniu zamówienia drogą e-mailową/SMS
– Koszty dostawy - 25 zł
- DARMOWA dostawa dla zamówień powyżej 400 zł.
- Jeśli chcesz zwrócić produkty za pośrednictwem kuriera, którego wysyłamy my, koszt przewozu wynosi 35 zł i zostaje odjęty od wartości produktów.
Zwrot pieniędzy:
W celu zwrotu pieniędzy wyślemy kuriera, który odbierze produkty od Ciebie, lub możesz je wysłać za pośrednictwem dowolnej innej firmy kurierskiej. Nie przyjmujemy przesyłek z opłatą za zwrot, która nie wynosi 0 zł. Prosimy o dołączenie do przesyłki, którą oddajesz kurierowi, notatki z numerem telefonu/numerem zamówienia, abyśmy mogli szybciej zidentyfikować zwrot.
- Jeśli chcesz zwrócić produkty za pośrednictwem kuriera, którego wysyłamy my, koszt przewozu wynosi 35 zł i zostaje odjęty od wartości produktów.
– Produkty można również wysłać za pośrednictwem dowolnej innej firmy kurierskiej. W takim przypadku koszty przesyłki musisz uiścić kurierowi z góry (kiedy kurier odbierze produkty).
Jesteśmy odpowiedzialni za ewentualne wady produktu. Jeśli z jakiegoś powodu nie otrzymasz produktu w nienagannym stanie, skontaktuj się z nami w celu zwrotu, a my wyślemy Ci inny możliwie najszybciej i bez dodatkowych kosztów.
Nie pokrywamy kosztów przesyłki, jeśli chcesz wymienić produkt na inny model, ponieważ zmieniłeś zdanie co do wybranego modelu, lub jeśli chcesz zwrócić produkt i otrzymać zwrot pieniędzy. Możesz ubiegać się również o zwrot pieniędzy za zamówienie, ale nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania.
Produkty przecenione mogą mieć drobne wady.
Produkty zostaną dostarczone w ramach dostępnych zapasów. W przypadku braku produktu na stanie, zastrzegamy sobie prawo do nie dostarczania zamówienia. Jeśli produkt w Twoim zamówieniu nie jest dostępny do wysyłki, skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej i zadecydujemy, czy chcesz wymienić produkt, czy zakończyć zamówienie bez tego produktu. Podobnych produktów nie będziemy wysyłać jako zamiennik zamówionego produktu bez Twojej zgody.
Zwrot pieniędzy zostanie dokonany w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru, wyłącznie przelewem na konto bankowe.
Na produkty obowiązuje 30-dniowa gwarancja.